28 Aralık 2016 Çarşamba

"Ayrılık" İzleyin...

Dün biraz fazlaca yoruldum. İşlerimi bitirip şöyle bir oturmam saat 9'u buldu. Aslında hemen yatsam uyurdum ama -eşek kafam- makineye çamaşır atmıştım ve bitmesine daha çok vardı. Ben de bu sırada bir film izleyeyim dedim. Şöyle basit bir şey. Romantik komedi gibi bir şey. Size de filmden bahsedeyim efendim.


ÖZET
the break up the movie ile ilgili görsel sonucu
2006 yapımı “Ayrılık” (The Break Up) adlı film -güya- romantik komedi türünde. Hikayeye göre Brooke ve Gary bir baseball maçında tanışan muhteşem eğlenceli bir çifttir. Bu ikili işlerinde gayet iyidirler. Gary başarılı bir tur rehberi iken Brooke da başarılı bir sanat galericisidir. Ancak son zamanlarda ilişkileri istedikleri gibi gitmemektedir. Brooke'a göre Gary bilgisayar oyunu bağımlısıdır ve Brooke'un ailesine karşı da çok saygısızdır. Üstelik de pis pasaklı herifin tekidir. Gary'ye göre ise Brooke sorunludur. Mesela fazla takıntılı, gereksiz yere hassas ve ayrıntıcıdır. İkisi de son zamanlarda mutlu değildirler. Bir gece ikisi fena halde kavga ederler ve Brooke Gary'den ayrılır. Ama aynı evi paylaşan ikili için sevgiliden ayrılmakla evden ayrılmak arasındaki fark yüzünden büyük kriz çıkacaktır.

KÜNYE
Filmde Brooke'u Jeniffer Aniston oynuyor. Gary'yi ise Vinent Vaughn canlandırıyor.

YORUM
Film bence romantik komedi falan değil. Bildiğin gerçek hayattan uyarlama bir dram. Kavga sahneleri komik değil basbayağı gerçek. O yüzden hiç komik değil. Sanırım bu sebeple olacak ki imdb puanları düşük. Çünkü filmi romantik komedi diye açıp trajedik bir gerçekle karşılaşmak insanların hoşuna gitmedi galiba.

Ama izleyin. Benim anlattığım gözle tabi. İzleyin ve kendinize bir çekidüzen verin.


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: