23 Şubat 2017 Perşembe

"Zootropolis" Güzel Bir Animasyon...

Çocuklarım için animasyon film ararken 2017 Oscar adayı “Zootropolis”i buldum. Ben de izledim tabi. Hemen size filmi anlatayım.

zootropolis ile ilgili görsel sonucuÖZET
2016 yapımı Zootropolis adlı film animasyon türünde. Hikayeye göre hayvanlar ilkel çağları geride bırakıp barış ilan etmiştir. Artık vahşiler diğerlerine saldırmamakta herkes sonsuz güven içerisinde kardeşçe yaşamaktadır. Böyle bir dünyanın küçük ve mutlu bir kasabasında küçük bir tavşan yaşamaktadır. Küçük tavşan Judy'nin en büyük hayali büyüyünce polis olmaktır. Judy bu amaca ulaşmak için yıllarca çalışır ve sonunda başarır. Böylece ilk tavşan polis olarak mega kent Zootropolis'e atanır. Ancak taşralı küçük bir tavşan için mega kentte polislik yapmak hiç de kolay olmayacaktır.

KÜNYE
Film animasyon türünde olduğundan cast çok önemli değil. Ama Zootropolis'in ünlü kadı şarkıcısı Gazelle'yi Shakira'nın seslendirdiğini söylemeden geçemeyeceğim. Türkçe dublajda da Cem Yılmaz'ın sesini kurnaz tilki Nick'in ağzından duyuyoruz.

gazelle zootropolis ile ilgili görsel sonucuYORUM
Film güzel. Çok büyük bir senaryo değil. Ama hoş bir polisiye macera. Fazla özgün bir şey yok yani.

Filmdeki en özgün ve en şahane sahne tembel hayvanların olduğu sahne. O sahneyi bin kere izleyebilirim.

Ha peki izlenir mi? İzlenir tabi. Hatta ikincisi bile çekilir. Oscar'ı kucaklayabileceğini hiç sanmıyordum ama aldı. Daha iyisi olmadığı için tabi:))) İzleyin bakalım siz ne diyeceksiniz?


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: