21 Eylül 2012 Cuma

Brad Pitt hiç "Kibar Kibar Öldürür" mü???

 


Sen koskoca Brad Pitt ol; oynadığın her filmde mutlaka eline bir silah değsin; sonra da git pokercileri "Kibarca Öldür!!!" Olacak iş mi???

 
İşin şakası bir yana adamız bu kez bir infazcı. ya da azmettirilmiş biri desek daha iyi olur. Bilemiyorum, belki de bir kiralık katil; izleyince anlayacağız. Filmimiz şöyle efendim: Yerel bir çetenin denetimi altında olan ve ortaya büyük paraların konulduğu bir kart oyununda soygun yapılır. Bunun üzerine çetenin acımasız infazcısı harekete geçer. Başka bir deyişle, Jackie Cogan çete tarafından korunan bir poker oyunu sırasında gerçekleşen soygunun faillerini soruşturan profesyonel bir tetikçidir. Bana kalırsa pokercileri korumanın da manası yok; o çeteyi de; ve o soyguncuları da. Hepsi birbirinden beter bir grup adam. E tabi Brad Pitt de, ona keza, pislik bir rolde. Belki de birnevi "anti-hero". İzleyince anlayacağız. Beyefendiye bu filmde Richard Jenkins, Ray Liotta, James Gandolfini ve Scott McNairy eşlik ediyorlar.
 
Filmin reytingleri yüksek. Amerika'da daha 2 gün önce gösterime girdi ama tepkiler olumlu. Ben Brad Pitt'in çoğu filmini severek izlemişimdir. Bana göre en iyi oyunculuk sergilediği film "Vampirle Görüşme"ydi. Ancak kendisi akıllı davrandı ve sonraki filmlerinde de çok iyi senaryoları seçti ve çok iyi yönetmenlerle çalıştı. O yüzden bu filmin de iyi olacağı kanaatindeyim. Film ülkemizde Kasım ayında gösterime girecek. Bir izleyelim, sonra belki bir daha konuşuruz.
 
Hayata İyi Seyirler... 

Hiç yorum yok: