21 Ekim 2012 Pazar

"Hırsız" Olmanın Bedeli Bu Kadar Ucuz Mu???

Dün “Oh be! Televizyonda Jude Law filmi varmış. Dur, şunu bir izleyeyim” diyerek 2006 yapımı “Hırsız” (Breaking and Entering) adlı bir filmin başına oturdum.Oturmaz olaydım. Sebeplerini açıklayayım.

Bir kere filmin adının “Hırsız” olduğunu, başrolünde de Jude Law'ın oynadığını görünce hırsızın Jude Law olduğunu zannetmiştim. Ama yanılmışım. Jude Law bir peyzaj mimar rolündeydi kendisinin işyeri soyuldu.

İkincisi, film her yönüyle bizim yaşam tarzımıza aykırıydı. Filmde birlikte yaşama, hırsızlık yapma, fuhuş yapma, çocuğunu babasından kaçırma gibi olmadık eylemler neredeyse aklanmış. Film boyunca herkes bir suç ya da bir kabahat işledi, ama kimse ne bir bedel ödedi, ne de bir ceza çekti. Bilakis, hepsi huzura erdi.

Filmin konusunu anlatma ihtiyacı bile bulmuyorum. Çünkü bu filmi beğenmedim. Beni oranlarını da abartılı buldum. Tavsiye etmiyorum. Yine de illa izlemek istiyorum diyorsanız, siz bilirsiniz.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: