15 Ekim 2012 Pazartesi

"Hırsızlar Şehri"ne Seyahat Etmek İster misiniz???


Ben Affleck'i yıllar önce Armaggedon'la tanıdık. O zamanlar genç bir adamdı ama yıldızın parlak olduğu belliydi. Neyse ki zaman içerisinde körelmedi, aksine kendini geliştirdi ve nihayet kendi yazıp yönettiği bir filmde oynadı.

2010 yapımı "The Town"dan (Hırsızlar Şehri'nden) bahsediyorum. Kendisi filmde bir banka soyguncusunu oynuyor. Hem de babadan kalma hırsızlık geleneğini meslek edinmiş bir banka soyguncusu. Elbetteki soygunları tek başına yapmıyor. Kendisine işi ayarlayan "The Town" adında paravan bir çiçekçi ve soygunları beraber yaptıkları bir ekip daha var. İşte bu ekipte ona “kardeşim” dediği Jeremy Renner eşlik ediyor. Yaptıkları son banka soygununa kadar işler yolunda gidiyor. Ama son soygundan sonra Ben Affleck'in bankacı kıza aşık olmasıyla işler karışıyor.

Ben filmi beğendim. Zaten filmin beğeni oranları da hiç fena değil. Bu başarısından sonra öyle görünüyor ki Ben Afflcek yazmaya ve yönetmeye devam edecek. Biz de o filmleri izlemeye devam edeceğiz.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: