13 Mart 2013 Çarşamba

"Yapardım Ama..." Niye Yapmıyorsun???

Kendimi orta okullu yeni yetme genç kızlar gibi hissediyorum. Bir günde iki romantik komedi izleyerek bir ilke imza attım. Şu anki ruh halim çok güzel, hayata toz pembe bakıyorum. Pembe panjurlu ev hayalleri falan kuruyorum. Siz güzel insanlar da benimle bulutların üstünde dans etmek ister misiniz?

2004 yapımı TV filmi "Yapardım Ama..." (I Do (But I Don't)) adlı filme bir bakalım. Lauren, (Denise Richards) aldatıldığı için eşinden ayrılmış olan genç bir kadındır. Hayatını Düğün Plancısı olarak kazanmaktadır. Gelin ve damatların bu mutlu günlerinde çıkan her türlü sorunu canla başla çözen, o mutlu gün yapılan tüm hazırlıklarda bizzat görev alan hırslı bir kadındır. Bir gün yine bir düğün organizasyonda damadın saçma sapan bir davranışı yüzünden itfaiye çağırılır ve sorun giderilir. Bu olay esnasında tanışan Lauren itfaiyeciden hoşlanır; itfaiyeci de Lauren'den. Ertesi gün Lauren yine bir düğün siparişi alır. Evlenecek olan kişi ise Lauren'in güzel, seksi, başarılı ama şımarık eski arkadaşı Darla'dır. Lauren, profesyonelliği gereği işi kabul eder. Ancak ne zaman ki damadı görür, işler karışır. Zira damat, Lauren'in hoşlandığı itfaiyecidir.

Filmin ne kadar basit olduğunu ve sonuçta ne olacağını kolayca tahmin edebilmişsinizdir herhalde. Ama bir dakika, tahmin edememiş de olabilirsiniz. Zira film, IQ'yu sıfırlayan cinsten. Yukarıdaki gereksiz mutluğumun sebebi buydu zannedersem, ama şimdi iyiyim, merak etmeyin.

Sadece orta okul çocuklarına tavsiye edebilirim. Yine de siz bilirsiniz.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: