25 Eylül 2013 Çarşamba

"Balon Çocuk" Aşık Olursa...

Şahsen Jake Gyllenhaal'dan pek hoşlanmazdım. Ta ki "Yarından Sonra"yı izleyene kadar. O filmden sonra beyefendinin hemen hemen her filmini izledim. Henüz markalaşmış, nasıl desem 'kült' film olmuş bir projede görmüş olmamamıza rağmen beyefendinin neredeyse tüm filmlerini severek izledim. Onlardan biri de... Neyse onu da aşağıda anlatayım.

Onlardan biri de 2001 yapımı "Balon Çocuk" (Bubble Boy). Jimmy, anomalili doğmuş genç bir çocuktur. Peki anomalisi ne midir? Jimmy'nin vücudu bir bağışıklık sistemine sahip değildir. Bakın bağışıklık sistemi zayıf demiyorum, yok diyorum:) Bu yüzden Jimmy, odasındaki dev gibi steril bir plastik balonun içinde ve annesinin gözetiminde büyümüştür. Ömrü boyunca evinden hiç çıkmamıştır ve işin tuhafı dış dünyayı merak da etmemiştir. Zira Jimmy, fanusunda gayet mutludur. Jimmy'nin tek dostu -ve biricik gizli aşkı- ise beraber büyüdükleri Chloe adlı genç kızdır. Bir gün Chloe çok sürpriz bir haberle gelir. Sevgilisi Chloe'ya evlenme teklif etmiştir. Bunu duyan Jimmy çok öfkelenir ve Chloe'yu kovmaktan beter eder. Chloe da ağlayarak evden gider ve o kızgınlıkla sevgilisinin teklifini kabul eder. Jimmy işte o an pişman olur. Yapılacak tek bir şey vardır. O da Chloe'nun 3 gün sonra Niagara Şelalelerinde gerçekleşecek olan düğününü durdurmaktır. Ve Balon Çocuk Jimmy ömrünün ilk seyahatine işte böyle çıkar.  

Balon Çocuk Jimmy'yi tahmin edeceğiniz gibi Jake Gyllenhaal oynuyor. Beyefendi gelmiş geçmiş en şeker hallerini bu filmde takınmış herhalde, bayıldım:)

Filme gelince, neredeyse çocuk komedisi türünde. 5 yaşındaki oğlum çok severek izledi. Ben de çok keyif aldım. Reytingleri düşük, sonucu da belli ama yine de kendi çapında eğlenceli bir film işte.

Denk gelirseniz izleyin. Hoşunuza gidecektir.

Hayata İyi Seyirler...

P.S. Film ne yazık ki gerçek bir hayat hikayesinden alınmıştır.

Hiç yorum yok: