9 Eylül 2013 Pazartesi

"Sihirbazlar Çetesi" Yoksa Bu İlüzyonlar Gerçek Mi???

Dün akşam tam pazar akşamına uygun bir film izledim. Hemen sizinle paylaşmak istiyorum çünkü çok beğendim. Hadi gelin önce konusuna kısaca bir bakalım.
Dün akşam tam pazar akşamına uygun bir film izledim. Hemen sizinle paylaşmak istiyorum çünkü çok beğendim. Hadi gelin önce konusuna kısaca bir bakalım. Sonra da değerlendirmelerimiz yaparız.

2013 yapımı "Sihirbazlar Çetesi" (Now You See Me) gizem, macera ve suç filmi. Hikayeye göre Daniel (Jesse Eisenberg), Merritt (Woody Harrelson), Henley (Isla Fisher) ve Jack (Dave Franco) birbirlerini hiç tanımayan dört sihirbazlardır. Hepsinin de yetenekleri farklı farklıdır ama dördü de işlerinde en iyi olanlardır. Bir gün bu sihirbazların dördü de tarot kartlarına yazılmış davetiyeler alırlar ve aynı kapıda aynı saatte karşılaşırlar. Davetiyeleri gönderen şahıs, kimliğini gizler ancak onlara bir iş teklifinde bulunur. 8 ay sonra bu dörtlü "Mahşerin Dört Atlısı" lakabıyla dünyanın en büyük ve karmaşık sihirbazlıklarını yapmak üzere bir TV programına çıkmaya başlar. Daha da ilginci tüm seyircilerin gözleri önünde canlı yayında bir banka soyarlar. Hem de stüdyodan hiç çıkmadan. İşte bu andan itibaren devreye FBI Ajanı Dylan (Mark Ruffalo) ve acemi İnterpol ajanı Alma (Melanie Laurent) devreye girer. Peki bu uyumsuz ikili, bu yetenekli dörtlüyü köşeye kıstırabilecek midir???

Filmde bu saydıklarımın yanında Michael Kaine'i ve Morgan Freeman'ı da görüyoruz. Filmin yönetmeni Louis Leterrier'i Taşıyıcı 2'den, İnanılmaz Hulk'tan ve Titanların Savaşından tanıyoruz. (Ama bence bu film, en iyisi olmuş.)

Filmin görsel efektleri ve sihirbazlık numaraları çok hoşuma gitti. Hani gerçekten öyle bir gösteri olsa gider izlerim yani o derece. Film ayrıca içeriğine yakışır bir şekilde çok gizemli. Tam sihirbaz işi. Son ana kadar hiç bir şey çözülmüyor. Hatta bazı şeyler son anda da çözülmüyor. Artık seyircinin zekasına falan bırakılıyor.

Mutlaka izleyin derim. İzleyin, eğlenin derim.

Hayata İyi Seyirler...

P.S. Bu arada filmi sonuna kadar izleyin. Ama en sonuna kadar.
P.S. Ha bir de Jesse Eisenberg saç rengi ve saç şekli süper olmuş. Çok beğendim. Onu da ekleyeyim dedim:)

Hiç yorum yok: