4 Kasım 2013 Pazartesi

Dün "Thor: Karanlık Dünya"ya Gittim...

Yok arkadaş ben bu Thor'lara alışamayacağım. Birinci filmi beğenmemiştim o yüzden ikinci filme gidip gitmemekte kararsızdım. Sonra imdb.com'a girdim bir baktım birinci filmin reytingi 7.0, ikincinin reytingi 7.9. "Hadi" dedim, "7.9 değilse de 7.3'tür. O da beni idare eder.Gideyim şu filme." Dün gittim filmi izledim, sonra gerçek reytinglerin şöyle olması gerektiğine karar verdim: birinci film 6.0, ikinci film 7.0. Bence böyle daha adil.

Hadi size şu ikinci filmden biraz bahsedeyim, sonra gerekçelerime geri döneyim. 2013 yapımı "Thor: Karanlık Dünya" (Thor: The Dark World)'de dokuz diyar tehdit altındadır. Peki neyin tehdidi dersiniz? Geçmiş zamanlarda yaşadığı mağlubiyetlerin intikamını almaya ve dokuz diyara hükmetmeye çalışan Lanetli Malekith'in tehdidi. Üstelik Malekith, Eathir adlı çok güçlü mistik bir silahın peşindedir zira bu mistik silah Malekith'i yenilmez kılacaktır. ancak büyük bir tesadüf eseri silahı önce Jane Foster bulur. İşte bu buluş, Thor'u ve Jane'i yeniden bir araya getirecektir.

Filmdeki isimler yine aynı. Thor rolünde Chris Hemsworth, babası Odin rolünde Anthony Hopkins, Loki rolünde Tom Hiddleston (ki kendisi favorimdir) ve bir de Jane rolünde Natalie Portman. Oyunculara söyleyecek bir şeyim yok. Görsel efektlere ve kostümlere de aynı şekilde. Ama şu Thor'un Midgard'a yani Dünya'mıza gelme fikrine hala alışamadım. Daha önce de söylemiştim. "Keloğlan Aramızda" gibi duruyor. Hatta bana kalırsa senaristler kendileri de yadırgıyor olacaklar ki bolca "Thor Dünya'da" esprisii yapmışlar.  Ayrıca Thor'un çizgi romanlardaki aşkı hep Sif'ti, bu Jane Foster nereden çıktı anlamadım.

Pek öyle hafızalardan silinmeyecek bir film değil. İllaki gitmek isterseniz gidin. Tabi yapacak hiç bir işiniz yoksa yada film indirime girerse:)

Hayata İyi Seyirler...

P.S. Bir Marvel Klasiği. Lütfen filmi ennnn sonuna kadar izleyin. Ennnn sonuna kadar.

Hiç yorum yok: