18 Aralık 2013 Çarşamba

"Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları" ve Ben...

Vay arkadaş! Bu Peter Jackson bir film daha çekecek olursa benim kalbim dayanmayacak, söyleyeyim. Nereden çıktı derseniz; bugün nihayet 2013 yapımı "Hobbit"in ikinci filmi "Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları"na (The Hobbit: The Desolation of Smaug) gittim de oradan çıktı.

Biliyorsunuz ki ben Hobbit filmlerini yazmıyorum. Yüzükler'i de yazmamıştım. Zira bu iki seri için içimden sadece saygı duruşuna geçmek geliyor. Kelime dağarcığım yetersiz kalıyor. Tutuluyorum. O yüzden sadece hislerimi yazıyorum. 

Hislerime gelince: Tolkien'e Allah'tan gani gani rahmet diliyorum.Nurlar içinde yatsın inşşşşşallllah. Peter Jackson'a da hayırlı ve sağlıklı uzun ömürler diliyorum. Allah onun beynine zeval vermesin. Başka bir şey demiyorum.  

Şu an uçmuş durumdayım. Ellemeyin, biraz öyle kalayım.

Hayata İyi Seyirler.............

Hiç yorum yok: