24 Ocak 2014 Cuma

"Zorlu İkili" Yarı Fantastik Suç ve Aksiyon Filmi...

Benim sinemaya ve filmlere olan ilgimi tüm öğrenciler bilir. Okulun son haftası olması sebebiyle de yığınla film getirmişler sınıfa; akıllı tahtada izleriz diye. Ancak benim için zor da olsa izletmemeyi başardım son güne kadar. Ama epeyce de film topladım bilgisayarıma. İşte onlardan biri.

Özet
2013 yapımı "Zorlu İkili" (2 Guns) adlı suç ve aksiyon türündeki filme bir bakalım. Filmde "Bağlantım var Bobby", taşeron bir suçludur. Sahte pasaport, uyuşturucu işi, vb. Kime ne lazımsa onu temin eder. Stig ise onun kısa süre önce tanışmış olduğu geveze arkadaşıdır. 
Hikaye Bobby ve Stig'in bir bankayı soymasıyla başlar. İkili önce bankanın karşısındaki lokantayı havaya uçurur. Sonra en yakın karakoldaki polisleri etkisiz hale getirir. Ve sonra da bankadaki tüm kişisel kasaları soyar. Amaç, suç dünyasıyla ilgili deliller elde etmektir. Ancak beklenmedik bir şey olur. Bu ikilinin soyduğu kişisel kasalardan delil yerine, milyonlarca dolar para çıkar. İşte bunun üzerine parasının çalındığını anlayan bir numaralı mafya babaları; bizim ikilinin peşine düşer. 

Künye
Filmde "Bağlantım Var Boby"yi Denzel Washington oynuyor. Stig'i ise bu tür filmlerde sıkça gördüğümüz Mark Wahlberg canlandırıyor. Filmin çizgi roman uyarlaması olduğunu da söylemek lazım.

Yorum
Film, bence çok keyifli. Reytingleri düşük (çünkü bir miktar basit) ama yine de çok keyifli. Hem komik, hem yarı fantastik bir film. Bana kalırsa bu filmin ikincisini de çekerler. Zaten çeksinler. Çeksinler de izleyelim. Siz de izleyin.

Hayata İyi Seyirler...

P.S. Sınıfta öğrencilerinizle izlemeyin :)))

Hiç yorum yok: