4 Mayıs 2014 Pazar

"Acı Reçete" Gerilim Sevenlere...

Jude Law'la ilgili daha önceki yorumlarımda söylemiştim: Adamı hangi role koyarsan o oluyor. Oynamıyor yani o oluyor. Benim bu düşüncelerimi yine destekleyen bir film izledim iki gün önce. Hadi şu filme bir bakalım.

Özet
2013 yapımı "Acı Reçete" (Side Effects) adlı dramatik gerilim filminde Emily, kocası hapisten yeni çıkmış bir kadındır. Emily aslında kocasının 4 yıl sonra geri dönüşüne çok mutlu olmuştur ama yıllar sonra kocasının koluna girip yeniden topluma karışmak onun kafasını karıştırmıştır. Bir anda depresyona giren Emily, intihara teşebbüs eder ama ölmeyi başaramaz. Hastaneye kaldırılan Emily, Doktor Banks'ten psikiyartik yardım almaya başlar. Doktor Banks, Emily'nin eski psikiyatrıyla görüşür ve o güne kadar kullandığı ilaçları öğrenir. Ancak o eski ilaçlar belli ki işe yaramamıştır ve bu yüzden de yeni ilaçların kullanılması gerekmektedir. Fakat bu ilaçların yan etkileri Emily'nin de, doktoru Johnatan Banks'in de hayatını karartacak bir süreç başlatır.

Künye
Filme Dr Banks'i Jude Law oynuyor. Emily'yi ise Rooney Mara canlandırıyor. Filmin yönetmeni Steven Soderbergh ise Ocean's 11, 12 ve 13'ün de yönetmeni.

Yorum
Ocean's serisini çok sevmeme rağmen izlemekte ve takip etmekte zorlanmıştım. Hatta yer yer sıkılmıştım. Bu filmde de aynı şey var. Ama neyse ki sonu iyi bağlanmış da filmin sonunda tatmin oluyorsunuz. Tabi kızla ilgili gerçek hastalığı anlamakta sorun yaşamazsanız. 

Film fena değil. İzlenebilir yani. Hele bir de gerilim seviyorsanız, hoşunuza gidebilir.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: