14 Ağustos 2015 Cuma

"Her Gün" Bir Aile Trajikomedisi...

Sabahın köründe çocuklar tarafından uyandırılınca ne yapacağınızı şaşırırsınız ya... Hani bir süre kendinize gelemezsiniz; kumanda elinizde zaping yaparsınız.Yine olmaz; o an size ait olmayan vücudunuzla biraz iş güç yaparsınız. Yine olmaz; ne yediğinizi bilmeden kahvaltı yaparsınız. Yine olmaz; bir film ya da bir dizi açarsınız. Film bitince akşam oldu sanırsınız ama saate bir bakarsınız; saat daha 12.00 bile olmamıştır. Oysa ki konu komşu daha yeni uyanmıştır. Balkona çıkıp gerinenler; çay suyunu koymaya başlayanlar; sucuklu yumurta kokuları... Heeeyy hey!!!

İşte öyle bir günde bir filme sarıldım. Size filmden bahsedeyim.

Özet
2010 yapımı "Her Gün" (Every Day) adlı film (güya) komedi türünde. Hikayeye göre Ned, iyi bir aile babasıdır. 19 yıllık evliliğine iki çocuk ve bir kariyer sığdırmıştır. Ama bu aralar Ned'in evliliğine bir kaç problem eklenmiştir. 1) Ned'in yakışıklı mı yakışıklı oğlu Ethan, gay olduğunu açıklamıştır. 2) Ned'in huysuz mu huysuz kayınpederi yanlarına taşınmıştır. 3) Ned'in gıcık mı gıcık patronu Ned'den üç gün içinde sıfırdan bir proje yazmasını istemiştir. Ve Ned bu problemlerin hepsini bir an önce çözmek durumundadır.

Künye
Filmde Ned'i Liev Schreiber oynuyor. filmde aynı zamanda Helen Hunt, Ezra Miller ve Brian Dennehy de önemli rollerde yer alıyorlar.

Yorum
Filmi sakın izlemeyin. Ben niye izledim? Denize düşen yılana sarılır hesabı izledim. Başta anlattığım o psikolojiyle izledim. Ve hiç beğenmedim. Zaten "minimalist" (bu kelimeyi çok seviyorum) bir film. Yani çok az insana hitap edecek bir film. Onun yerine "Öteki Kadın"ı izleyin. Onu da bu filmden sonra izledim ve beğendim. Bir sonraki yazımda da onu anlatacağım.

Haya İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: