16 Kasım 2015 Pazartesi

"Ant-Man" Son Zamanlardaki En Güzel Marvel Filmi...

En son Age of Ultron'ı izlediğimden beri bir daha Marvel filmlerine tövbe etmiştim. Ama yeminimi çiğneyip bir daha izledim. Pişman değilim :)))

Beni pişman etmemiş olan şu filme bir bakalım.

Özet
2015 yapımı "Ant-Man" bilim kurgu türünde. Hikayeye göre Scott, ceza evinden yeni tahliye edilmiş bir hırsızdır. Ama öyle böyle bir hırsız değil. Dünyanın en iyi hırsızlarından... Scott'ın bir de dünya tatlısı bir kızı vardır ama kızın annesi kızı Scott'tan uzak tutmaya çalışmaktadır. Scott, kızı için ne kadar düzgün bir adam olmaya çalışsa da bozuk sicili yüzünden her yerden kovulur. Beş parasız kalan adam, en iyi (?) arkadaşlarının yeni iş teklifini kabul etmek zorunda kalır. Yani yine hırsızlık yapacaktır. Ama bu kez girdiği evin kasasından ne para çıkar, ne senet, ne de çek... Motosikletçi kıyafetine benzer bir adet kostüm çıkar. Hay lanet olsundur. Ama Scott'ın aklına birden bire tuhaf bir soru gelir. Bu kostüm neden kasada saklanmıştır???

Künye
Filmde Scott'ı Paul Rudd oynuyor. Kostümün asıl sahibini Michael Douglas ve onun kızını da Evangeline Lilly canlandırıyorlar.

Yorum
Filmi çok beğendim. Film boyunca çok eğlendim ve bir an bile sıkılmadım. Bu kadar çocukça bir karakter bu kadar büyük bir filme konu oluyorsa bu iş bayağı ciddiye alınmış demektir. Açıkçası Kaptan Amerika 2'den beri izlediğim en iyi Marvel filmi. Yönetmeni yürekten tebrik ediyorum.

Mutlaka izleyin. Beğeneceksiniz.

Hayata İyi Seyirler...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Mukemmeldir eminim