17 Şubat 2016 Çarşamba

"Arthur" Çılgın Aşıklar İçin...

İş yerinde ciddi bir problemle karşı karşıyayım. Bütün günüm o meseleye kafa yormakla geçti. Gece bitkin halde yatağa girdim ama dön dön uyuyamadım. Kalktım TV 'yi açtım ve tam da yeni başlayan bir filme rastladım. Başladım izlemeye. Başlamak neyse de; sonuna kadar izledim. İşte o güzel oldu. Hadi filmi size de anlatayım.
Özet
2011 yapımı “Arthur” romantik komedi türünde. Hikayeye göre Arthur 30'lu yaşlarında ama işe yaramaz herifin tekidir. Her gece başka bir kadınla yatan bir alkoliktir. Bir kesere kulp olamadığı gibi bir aile de kuramamıştır. Varsa yoksa haz ve zevk için yaşamaktadır. Ne var ki şöyle bir ayrıcalığa sahiptir. Arthur zengindir. Hem de çok zengindir. Ama öyle böyle değil. Arthur bir dolar milyarderidir. İşte bu özelliği sayesinde kimse onu durduramamaktadır. Ne iş adamı kılıklı otoriter annesi; ne de annesi kılıklı otoriter dadısı. Bir gün Arthur'un annesi, onun bu savruk ve çılgın hayatına artık bir son verilmesi gerektiğini düşünür ve Arthur için onu adam edecek bir kız bulur. Arthur için zor günler başlamak üzeredir.
Künye
Filmde Arthur'u oynayan Russell Brand hariç herkes tanıdık. Hellen Mirren, Jennifer Garner, Greta Gerwig, Nick Nolte... Ve daha başka pek çok tanıdık oyuncu.
Yorum
Film çok şeker. Konusu çok basit. Sonu da belli. (Spoiler olmasın diye sadece girişin girişine değindim.) Ama film o kadar şeker işlenmiş ki seyretmeye doyamadım. Dolgu malzemeleri çok güzel. Espriler çok güzel. Neyse işte çok şeker film. Mutlaka izleyin. Hem de ERKEKLER! SİZ DE İZLEYİN! Zira erkeklere de hitap eden bir romantik komedi. İzleyin; gülün; eğlenin; sonra da rahat rahat uyuyun.
Hayata İyi Seyirler...
P.S. Şu, başta anlattığım konuya gelince... Kura kura bir çıkar yol buldum çok şükür ama tam olarak çözülünceye kadar kafamda bir çivi olarak kalacak...


Hiç yorum yok: