24 Ekim 2016 Pazartesi

"Barfi" Bollywood Severlere...

Film portalında öne çıkanlar kategorisine yeni bir film düşmüş: Barfi. Bir de güzel reklamı yapılmış. İMDB'nin Top 250 listesinde diye. Küçük bir araştırma sonucu filmin “3 Idiots”a benzediğini gördüm ve hemen izlemeye koyuldum. Size filmden bahsedeyim.

barfi ile ilgili görsel sonucuÖzet
2012 yapımı Barfi trajikomedi türünde bir Bollywood filmi. Hikayeye göre Barfi doğuştan sağır dilsiz genç bir adamdır. Ama bu durumu onu yavaşlatmamış; bilakis neşesi ve pozitifliği sayesinde şehirdeki herkesin sevgilisi olmuştur. Bir gün Barfi her zamanki gibi şehrin sokaklarında haylazlık yaparken tesadüfen bir kız görür ve ona aşık olur. Ancak o cici kız zaten nişanlıdır ve düğüne de üç ay kalmıştır. Bu bile Barfi'yi yavaşlatmaya yetmez. Barfi öyle veya böyle kızın gönlüne girmeye kararlıdır.

Künye
Filmdeki hiç kimseyi tanımıyorum. Zaten Bollywood filmi.

Yorum
“3 Idiot”a benzetilen filmi maalesef ki beğenemedim.

144 dakika değil 100 dakika olsaydı belki beğenebilirdim. Çok fazla boş sahne vardı. Muhtemelen dokunsal kimlikteki Hint halkını etkilemek için; yani hisleri derinlemesine verebilmek için; uzuuuuuuun uzun sahneler çekmişler. Ama beni baydı tabi.

Oyunculuklar gayet güzeldi. Özellikle Barfi'yi oynayan adamı tebrik ediyorum.

Kendini reddeden kıza bile dostça yaklaşma fikrini yaymak için güzel bir film.

Ama izlemenizi tavsiye etmiyorum. Yine de siz bilirsiniz.


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: