6 Kasım 2016 Pazar

"Gözde Çift" Uçuk Bir Romantik Komedi...

Romantik ya da komik olmayan bir romantik komedi izledim geçenlerde. Size filmden bahsedeyim.

ÖZET
america's sweethearts ile ilgili görsel sonucu2001 yapımı “America's Sweethearts” (Gözde Çift) adlı film işte öyle bir film. Hikayeye göre Gwen ve Eddie hem karı koca hem de iki ünlü başrol oyuncusudur. İkisinin oynadığı tüm filmler, hatta en gerzek olanları bile, hasılat rekorları kırmaktadır. Üstelik bu ikilinin evliliği de örnek evliliktir. Gwen ve Eddie yine bir çekerler. Ancak filmin galasına kısa bir süre kala Gwen başka bir adamla yaşamaya başlayınca muhteşem ikili bir anda gözden düşer. Filmin yapımcısı filmin gişe yapmayacağını anlayınca derhal harekete geçer ve tecrübeli bir reklamcıyla anlaşır. Şu durumda işi kurtarabilecek tek kişiler reklamcı Lee ve Gwen'in kız kardeşi Kathleen'dir.

KÜNYE
Filmde muhteşem çifti Catherine Zeta-Jones ve John Cusack oynuyorlar. Yan rollerde ise Bill Crystal ve Julia Roberts görülüyüyor. Bill Crystall aynı zamanda filmin senarist kadrosunda da yer alıyor.

america's sweethearts ile ilgili görsel sonucuYORUM
Film gerçekten hiç komik değil. Üstelik kız kardeşin hikayesi için dramatik bile denilebilir. John Cusack'ı rolünün içinde göremedim.

Julia Roberts'ın gülmediği -ya da az güldüğü- filmlerde filmin reytinglerinin düşük olduğunu da hesaba katarsak filmden bir puan daha kırabiliriz.

Filmin sürpriz sonu da aşırı sürprizliydi. Biraz fazla gereksizdi.

Kısacası ben filmi beğenmedim. Yine de izlemek isterseniz, siz bilirsiniz.


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: