6 Kasım 2016 Pazar

"Hesaplaşma" Bir Suç ve Gizem Filmi...

Ne kadar yakışıklı olursan ol; şansın yaver gitmedi mi olmuyor. Bu şanssız aktörlerden biri Josh Duhamel. Adam bir sürü filmde başrol oynadı ama yine de ismini ezberden söyleyebilen yok. Neyse bir gün gelecek; O'nun da yıldızı parlayacak inşallah.

Beyefendinin son filmine bir bakalım bakalım...

misconduct ile ilgili görsel sonucuÖZET
2016 yapımı “Hesaplaşma” (Misconduct) adlı film, gizem ve suç filmi. Hikayeye göre Ben, genç ve hırslı bir avukattır. Yükselişi istikrarlı olarak devam etmektedir. Ancak bu ona yetmemektedir. Onun istediği ani ve keskin bir yükseliştir. Bu yüzden epeydir arayış içindedir. Bir gün beklediği fırsat ayağına gelir. Eski kız arkadaşı Ben'i facebook'tan ekler ve sıcak mesajlar gönderir. Ben, evli olmasına rağmen görüşmeyi kabul eder. Ben ve eski manita aniden yakınlaşıverirler. Tabi birazcık. Eski manita Ben'e çalıştığı ilaç firmasıyla ilgili bir kaç yasadışı sırrı falan paylaşır. Alkolün de etkisiyle yakınlaşmanın boyutu biraz daha artar. Neyse ki Ben, kendine hakim olmayı başarır ve bir hataya düşmeden evine döner. Ertesi gün öyle bir haber duyar ki şok şok şok... Ziraz eski manita evinde ölü bulunmuştur. Ve cinayetin zanlısı bir anda Ben oluverir...

KÜNYE
Filmde Ben'i Josh Duhamel oynuyor. Al Pacino, Alice Eve, Anthony Hopkins, Julia Stiles gibi ünlü oyuncular da beyefendiye eşlik ediyorlar.

YORUM
Film, sonuna kadar gizemini koruyan bir film. Ancak sonu biraz hayal kırıklığına uğratıyor. Ters köşe yapalım derken Çakma Agatha Christe hikayelerine döndürmüşler.

Yine de izlenir mi? İzlenir. En azından sonuna kadar keyif verir.


Hayata İyi Seyirler... 

Hiç yorum yok: