23 Şubat 2017 Perşembe

Bir Erkek 10 Günde Nasıl Kaybedilir?

Ütü yaparken en sevdiğim şeyin film izlemek olduğunu söylemiştim. Eskiden izlediğim bir filmi açıp ara sıra da sevdiğim sahnelerinde mola vermek iyi oluyor. Geçen hafta öyle bir şey yaptım yine. Anlatayım efendim...

how to lose a guy in 10 days ile ilgili görsel sonucuÖZET
2003 yapımı “Bir Erkek 10 Günde Nasıl Uzaklaştırılır?” (How To Lose A Guy In 10 Days) adlı film romantik komedi türünde. Hikayeye göre Andiebir dergide nasıl-kızı olarak yazmaktadır. Yani deneyimlediği şeyleri “Nasıl kilo verilir? Nasıl barışılır?” gibi başlıklar altında yazıya dökmektedir. Yeni başlık ise bir erkek 10 günde nasıl kaybedilir olacaktır. Kendine bir erkek seçmek için bir mekana gider ve kısmeti ayağına gelir. Zira reklamcı Ben Barry de aynı ay içerisinde kendi işiyle ilgili olarak bir kızı kendine aşık etmek zorundadır. Peki bu savaşı kim kazanacaktır? Adamın hayatını cehenneme çevirecek olan Andie mi; yoksa her şeye eyvallah demek zorunda kalacak Ben mi?

KÜNYE
Filmde Andie'yi Kate Hudson ve Ben Barry'yi de Matthew Mcconaughey canlandırıyorlar.

YORUM
Film hiç komik değil. Hatta romantik de değil. İşin kötüsü dramatik de değil. Filmin tek faydası “Tantune yemeğe gidalim me aşkaaaam???” diyen tiplerin ne kadar itici olduklarını göstermek açısından güzel bir film olmuş. Ne de olsa bir kahkaha atan, bir sulugözlük yapan tiplerden sen uzak tut bizi Ya Rabbeeem!!!


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: