15 Ocak 2014 Çarşamba

"Kaçış Planı" Dünyanın En Güvenlikli Hapishanesi..

Bana ister “kro” deyin, ister “maço” deyin, ister “erkek Fatma” deyin. Ne derseniz deyin. Çocukken de severdim Arnold ile Stallone'u; hala da çok seviyorum. İşte onları hala seviyor olma sebeplerimden biri...


Özet
2013 yapımı Kaçış Planı (Escape Plan) adlı aksiyona bir bakalım. Hikayeye göre Breslin, özel bir güvenlik şirketi için çalışmaktadır. İşi ise hapisten kaçmaktır. Evet yanlış duymadınız; hapisten kaçmak. Breslin çeşitli şekillerde 17 hapishaneye girmiş ve hepsinden kaçmayı başararak hapishane müdürlüklerine zayıf yönlerini bildirmiştir. Hatta Breslin bu konuda kendini o kadar geliştirmiştir ki bir kitap bile yazmıştır. Bir gün yine bir iş siparişi gelir ve çok özel tasarlanmış dünyanın en güvenlikli bir hapishaneden kaçması istenir. Breslin, bu işi yüksek bir fiyata kabul eder. Breslin hazırlıklarını yapar ve hapse tıkılmak için yola koyulur. Ancak bunun bir iş değil; bir ortadan kaldırma operasyonu olduğunu anlamasıyla o zorlu hayatta kalma mücadelesi başlar.



Künye

Filmde Breslin'i elbette ki Stallone oynuyor. Ona hapishanede arkadaşlık eden kişiyi ise Arnold Schwarzenegger canlandırıyor. He bir de arada çerez oyuncu olarak 50 Cent'i görebilirsiniz.


Yorum
Tabi ki izleyin. 65 yaşındaki adamlarda ne enerji var, bir görün. Zaten senaryo da çok güzel. Ben çok beğendim. Zaten hapishane filmlerini çok severim. Siz de eğer “Son Kale” gibi, “Esaretin Bedeli” gibi, "Felon" gibi filmleri beğendiyseniz; bunu da beğenirsiniz.


Hayata İyi Seyirler...



Hiç yorum yok: