15 Temmuz 2014 Salı

"Bi Küçük Eylül Meselesi" Bir Türk Filmi...

Bir Engin Akyürek hayranı olmama rağmen sinemada izleme fırsatı bulamadığım bir filmdi. Belki de pek üstüne düşmediğimdendir; bilemiyorum. Ama portalda rastlayınca kaçırmadım. Hadi başlayalım...

Özet
2014 yapımı "Bi Küçük Eylül Meselesi" romantik dram türünde. Hikayeye göre Eylül, İstanbul'un içini yemiş dışında gezen genç bir kızdır. Neşelidir, havalıdır ve çok güzeldir. Hayatta her şey onun istediği gibi gitmektedir. Özellikle de o gün kendini daha bir muhteşem hissetmektedir. Ama işte o gün Eylül'ün başına beklenmedik bir trafik kazası gelir ve genç kız gözünü hastanede açar. Kızımız sağ kalmayı başarır ama bir şeyler yolunda değildir. Eylül, son bir ayı hatırlamamaktadır. O son bir ayı hatırlamak içinse elinden gelen her şeyi yapacaktır.

Künye
Filmde Eylül'ü Farah Zeynep Abdullah oynuyor. Kendisine eşlik eden jön ise Engin Akyürek. İkisi de rollerinin hakkını vermişler. Filmin senaristi ve yönetmeni Kerem Deren ise "Ezel" dizisinin 46 bölümünü yazmış bir isimmiş, bu vesileyle bunu da öğrenmiş oldum.

Yorum
Sona doğru karmaşıklaşsa da hoş bir film. Bozcaada'nın eşsiz otantik havası sayesinde epeyce de şirinleşmiş. Hollywood'da çokça işlenmiş konu olduğu için ben pek etkilenmedim senaryodan ama belki sizi etkiler, bilemeyeceğim. Ama kaliteli yerli film arıyorsanız, mutlaka izleyin derim.

Hayata İyi Seyirler...

2 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Çok güzel bir film :)